*REKRUTACJA* - Na admina forum Simscreator.pl - ZAKOŃCZONE

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA! 

Witajcie drodzy czytelnicy!

Na początku chciałbym was bardzo przeprosić za to że ostatnio nic nowego nie stworzyłem na bloga lecz mam dużo na głowie, ale niedługo na moim fanpejdżu na facebooku pojawi się pewna niespodzianka z której mam nadzieje będzie zadowoleni :D Na razie nie zdradzę wam co to jest więc lukajcie od czasu do czasu na facebooka i wyszukujcie wpisu z niespodzianka :D

A teraz do rzeczy, moje zaprzyjaźnione forum z którym jestem związany od początku jego powstania szuka nowego admina! Obecnie głównym administratorem jest moja przyjaciółka Dahlia, niestety jest ona sama i ciężko jest jej pogodzić obowiązki z przebywaniem i sprzątaniem na forum, więc poprosiła mnie abym zapytał was czy może któryś z was nie chciałby jej pomóc. Więc jeśli masz czas, umiesz pracować w grupie, jesteś kreatywny i masz zapał do pracy zgłoś się do niej i przedstaw się, mniemy nadzieje że rozpatrzy twój wniosek pozytywnie i staniesz się częścią zwariowanego zespołu simomaniaków :D  Nie czekaj i wyślij jej na PW (prywatna wiadomość) na forum! Kiedy rekrutacja zostanie zakończona powiadomię was o tym :) A na razie do zobaczenia i wyczekujcie niespodzianki ^^

pyszny!


Comments

  1. czekam na niespodziankę! :o

    ReplyDelete
  2. To ja poczekam :3
    Jeśli szukasz nowych obiektów do The Sims 3 to zapraszam na mojego bloga, ponieważ jestem początkującym, ale dosyć docenianym twórcą obiektów do tejże gry.
    Zachęcam do dołączenia się do mojej witryny :)
    http://janboyqsims.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. You will be waiting and waiting, if you havent noticed nothing since last year and why is that I wonder, Oh yes TSR pay Site need I say more.

    ReplyDelete
  4. Just to let you also know, 6 of your meshes crash/overwrite files in my game, ive deleted all of you files from tsr and guess what no more crashing. I came here to shout even though your at tsr, well Pyszny is no longer in my game and you may want to check your files and also put your name at the end so people can find them.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Szukacie firmy, które rekrutują pracowników IT? Warto sprawdzić Next Technology https://nexttechnology.io/ – pozyskali dla nas cennych specjalistów.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

False Creek Home *UPDATED DECEMBER PATCH*

Velvet Hanging Cloths *NEW SET*

Lilla Toddler Bedroom *NEW SET*