Czas na zmiany! / Time for changes!

Witajcie wszyscy,
wiem że od dawna tu nie zaglądałem i nic nie pisałem ale to nie długo się zmieni!
Mogę to ująć tak jak w tytule posta "Czas na zmiany!" , sporo się wydarzyło w moim życiu, tych dobrych chwil, ale także tych sporo gorszych. No nic, przynajmniej dały mi sporo do myślenia i postanowiłem że nie będę tutaj tylko publikować zdjęć do simsów czy linków do zestawów, ale będę także dzielił się sobą i swoimi przemyśleniami. Nie będą to jakieś wielkie filozoficzne myśli, tylko proste moje wewnętrzne odczucia. Po pierwsze mam w planach nagrać filmik gdzie opowiem o swojej niesamowitej przygodzie w projekcie "Warmińskie Metamorfozy", ale o tym więcej w video :D A po drugie to mam w planach tworzyć więcej do simsów i kompletnie nauczyć się tworzyć obiekty do The sims 4, bo sporo czasu zmarnowałem na użalaniu się nad sobą i swoim życiem ale to koniec :D Póki co przedstawiam wam zdjęcie mojego niedokończonego jeszcze zestawu "Free Pit" :)
Pozdrawiam!
_________________________________________________________________________________

Hello everybody,
I know I didn't look in here for a while and I didn't write anything but not for long!
I can say that as I named my post "Time for changes!", a lot happen in my life, some of those good thing but also the bad ones. Well, at least I leran something and I decided that I will not only share here my pictures of sims or links to my sets but I will also share my thoughts. It will be not some philosophical stuff but my inside thoughts. First of all I want to make video about my participation in project called "Warmińskie Metamorfozy" but more about that in video :D And for the second I decided to make more sets to Sims and learn completly how to make CC's to The sims 4 because I waste a lot of my time to complain about my slef and my life but thats it :D For now I want to present u pic of my unfinish set "Free Pit" :)
Best regards!

I'm sorry for my english I know it's not perfect :)



Comments

Popular posts from this blog

False Creek Home *UPDATED DECEMBER PATCH*

Velvet Hanging Cloths *NEW SET*

Lilla Toddler Bedroom *NEW SET*